Actievoorwaarden

GEEN administratie, GEEN extra werk,
WEL extra verkoop!

 VOORWAARDEN

  • U heeft de MySleeve in stock en biedt deze aan in uw winkelpunt 
    • Indien u (nog) niet over onze prijslijst beschikt, kan u die steeds aanvragen via sales@myaddon.be 
  • Uw klant koopt de MySleeve bij u in de shop en houdt zijn/haar kassaticket bij 
  • Indien uw klant binnen de 10 dagen na aankoop niet overtuigd is mag hij/zij ons het product terugsturen en betalen wij het aankoopbedrag integraal terug, rechtstreeks aan de eindklant.
    • Er is geen extra administratie van uw kant nodig! Wij regelen rechtstreeks de volledige retour en terugbetaling. 

 

COMMUNICATIE & PROMOPAKKET

In uw promopakket ontvangt u meerdere materialen. De communicatie omtrent deze actie verloopt op 4 manieren.

  1. U ontvangt stickers om op de verpakking te kleven
  2. U ontvangt een pancarte om uit te hangen in de shop 
  3. U ontvangt flyers om mee te geven met de klanten die wensen gebruik te maken van deze actie en een MySleeve aankopen
  4. U ontvangt ons materiaal ook digitaal om te delen op de schermen in uw shop, via uw sociale netwerken en/of op uw website 

Vraag uw promopakket aan via : sales@myaddon.be

 

WAT MOET UW KLANT DOEN VOOR RETOUR?

Een email sturen naar retour@myaddon.be met vermelding van 

  • Naam
  • Bankrekeningnummer waarop wij het bedrag mogen terugstorten
  • Datum van aankoop
  • Feedback over het product: waarom voldoet het niet aan de verwachtingen?

+ een foto van het kassaticket bijvoegen als bewijs

 

Wij bevestigen de ontvangst van de mail aan de klant waarna de MySleeve mag verzonden worden naar

Hangar K t.a.v. My Add On

Nelson Mandelaplein 2A

8500 Kortrijk

 

Eenmaal wij de verzending ontvangen hebben, storten wij het aankoopbedrag integraal terug op het aan ons bezorgde rekeningnummer.

Actie geldig tot 31/12/2021


Vriendelijke groeten,

Team My Add On

 

 

Language
EN
Open drop down
Nederlands nl