Blog

Wil je zelf ook je verhaal doen op onze blog?
Laat het ons mouillé via info@myaddon.be

Onze samenwerking met GOED thuiszorgwinkel

My Add On heeft al enkele jaren een heel fijne samenwerking met Goed thuiszorgwinkel. Onze producten zijn verkrijgbaar in hun meer dan 60 vestigingen en via hun webshop. Om elkaar nog beter te leren kennen, hadden we een interview met Ann-Sophie, verantwoordelijke van zes Goed thuiszorgwinkels.

GOED Thuiszorgwinkel

Wie is Goed?

In juli 2019 zijn de voormalige Thuiszorgwinkels opgegaan in het zorgnetwerk Goed. Met 90 Goed apotheken, 70 Goed hoorcentra en 60 Goed thuiszorgwinkels biedt Goed verspreid over heel Vlaanderen een totaalaanbod aan zorg- en gezondheidsoplossingen. Alles onder één dak. 1300 medewerkers staan klanten steeds bij met professioneel advies voor een optimale dienstverlening op maat.

Ann-Sophie werkt al acht jaar voor Thuiszorgwinkel/Goed. Ze startte als winkelmedewerker en is nu verantwoordelijk voor zes Goed thuiszorgwinkels en een Goed apotheek. Haar taak: de winkelmedewerkers optimaal ondersteunen zodat de klanten zo goed mogelijk worden geholpen. Met advies en met passende hulpmiddelen.

De samenwerking met My Add On

Ann-Sophie: "We bieden al enkele jaren producten van My Add On aan in onze winkels, waaronder de MySleeve. De voordelen daarvan sprongen meteen in het oog: beter comfort, geen pijn meer bij het stappen met krukken en de magneten die voorkomen dat de krukken vallen als je ze ergens tegen plaatst. Wie met krukken moet stappen ziet meteen een positieve impact. Net die meerwaarde die wij aan onze naar zorg zoekende klanten willen meegeven. Dergelijke inventieve en comfortverhogende oplossingen brengen wij graag onder de aandacht van onze klant voor wie alle hulp vaak zeer welkom is."

Hoe GOED de coronacrisis aanpakte

Ook Goed zag zich verplicht om tijdens de eerste lockdown hun thuiszorgwinkels en hoorcentra tijdelijk te moeten sluiten door de coronamaatregelen. Tijdens de tweede lockdown mochten de vestigingen wel open blijven. Door de tijdelijke sluiting en door een verschuiving in het winkelgedrag van de consument zagen ze dit jaar een daling van 20 tot 30% aan bezoekers in de vestigingen. Gelukkig kon dit online worden gecompenseerd. Ettelijke duizenden hulpmiddelen zijn eenvoudig te bestellen via de webshop of te huren via de uitleendienst.

Ann-Sophie: "Door de coronacrisis hebben we onze service op een aantal vlakken uitgebreid. Onze klanten kunnen nu ook een videoafspraak boeken met een productspecialist of een audioloog. Ook de verschillende lever- en afhaalmogelijkheden zijn uitgebreid. Wie wil kan in een paar van onze vestigingen hun bestelling ook afhalen in een drive-in. Een extra aanbod na de klassieke thuislevering en de click & collect-afhaalmogelijkheid die we standaard hanteren."

Graag willen we Ann-Sophie heel erg bedanken voor het interview.

 

Meer info over Goed:
www.goed.be
www.goed.be/webshop
www.goedgeholpen.be

Related Posts

Leven met de ziekte van Huntington
Leven met de ziekte van Huntington
Afgelopen weken zetten we al gebruikers Roger en Lieve in de kijker en kwamen we van hen heel wat te weten over hun e...
Read More
Herwonnen zelfstandigheid dankzij de MySleeve
Herwonnen zelfstandigheid dankzij de MySleeve
Bij mij Add On zetten we onze gebruikers graag in de kijker, vorige week vertelde Roger zijn verhaal. Deze week ginge...
Read More
Toegankelijkheid in de beautysector
Toegankelijkheid in de beautysector
The Beauty of Accessibility, zo noemt het December issue van Allure. Het Amerikaanse mode- en beautymagazine zet zo t...
Read More
Language
EN
Open drop down
français fr