☀️ Nazomer korting: ronde prijzen op je favoriete producten! ☀️ 

dagen
uren
minuten
seconden
De actie is nu afgelopen :(

Veelgestelde vragen

Over My Add On

We willen het stigma rond hulpmiddelen doorbreken. Hoe? Door leuke, functionele designproducten te creëren die een behoefte oplossen op een eenvoudige, handige manier.

My Add On werd opgericht door Marie Van den Broeck. Haar oma inspireerde haar om het allereerste product, de mySleeve, te creëren. Intussen maakten we al heel wat nieuwe producten, samen met en voor onze gebruikers.

Wat, hoe en waarom? Dat lees je in ons verhaal.

Op dit moment zijn we niet actief op zoek naar nieuwe teamleden, maar onze deur staat altijd open voor enthousiaste mensen die geloven in wat we doen.
Kan je je wel vinden in onze missie en visie, ben je gedreven en niet vies van een uitdaging? Dan pas je misschien wel in ons team! Check onze jobpagina of stuur een mailtje naar onze founder Marie via marie@myaddon.be. En wie weet zien we jou binnenkort wel op ons kantoor in Aalst?
Dat vinden we spijtig, maar het kan altijd gebeuren dat je niet tevreden bent. Stuur ons een mailtje via info@myaddon.be en leg kort even uit waarom het product je niet bevalt. Zo leren wij ook weer bij! We zoeken samen naar een oplossing.

Ga naar je winkelmandje. Onder het overzicht van de producten staat een vak waar je je kortingscode kan invoeren. Druk op de knop ‘Kortingscode toevoegen’ en je ziet meteen hoeveel je bespaart! Als de code niet meer geldig is, krijg je een foutmelding.

Je kan de kortingscode ook toevoegen in het afrekenscherm. Vlak boven de betaalopties vind je het vakje waar je de code kan ingeven. Vergeet niet op de knop te drukken om de code toe te passen.

Oh nee, dat is niet goed! Onze excuses hiervoor. We brengen dit graag voor je in orde. Stuur ons een mailtje via info@myaddon.be. Dan zorgen we dat het juiste product snel jouw kant op komt.

Nee, wij werken niet met een minimaal bestelbedrag. Let op: de gratis verzending geldt pas voor bestellingen vanaf 25 euro. Daaronder betaal je wel verzendkosten. Je ziet de verzendkosten in het winkelmandje of op de afrekenpagina.

Oei! Dat is helemaal niet de bedoeling! We zorgen ervoor dat we het goedmaken.

Stuur ons een mailtje via info@myaddon.be. Leg even uit wat het probleem is en stuur zeker een foto en/of filmpje mee. Dan kunnen wij achterhalen wat er juist foutgelopen is en het meteen rechtzetten. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met je product, dus zoeken we graag samen naar een oplossing.

Het spijt ons dat jouw kortingscode niet werkt. Daar kunnen verschillende redenen voor zijn:

  1. De kortingscode is niet (meer) geldig
    De code was tijdelijk, of je hebt de code al eerder gebruikt. Elke code kan je slechts eenmaal gebruiken (zie ‘Wat zijn de voorwaarden van kortingscodes?’)
  2. De kortingscode is niet geldig op de items in jouw winkelkarretje
    Sommige promotiecodes zijn enkel geldig op geselecteerde producten.
  3. De kortingscode bevat een fout
    Zorg ervoor dat je de kortingscode exact overneemt. Wanneer je de code onjuist invult, zal de kortingscode niet werken. Controleer of je de code correct ingevoerd hebt.
  4. Werkt de code nog steeds niet?
    Kijk even na of het gaat over een tijdelijke actie, en of de actie nog loopt. Het kan zijn dat de kortingscode vervallen is.
    Sommige codes hebben een minimale bestelwaarde waaraan je moet voldoen. Het kan zijn dat de waarde van je winkelkaartje te laag is waardoor de code niet toegepast wordt.
    Je kan kortingscodes niet toepassen op bestellingen die al afgerond zijn.
    Sommige codes werken alleen voor specifieke producten of categorieën. Dubbelcheck of je het juiste product hebt toegevoegd.

 

Lukt het nog altijd niet en ben je zeker dat de code wel zou moeten werken?
Stuur ons dan een mailtje: info@myaddon.be. We zoeken het graag voor je uit!

Naast de kortingen die je per item kan scoren, kan je ook een andere korting- of promotiecode ontvangen hebben.

We leggen je graag uit wat de spelregels zijn en welke codes je op welke manier kan gebruiken.

Algemene voorwaarden
Bij elke bestelling die je bij ons plaatst, kan je één kortings- of promotiecode gebruiken. Dat betekent dat je verschillende codes niet met elkaar kan combineren.

Alle My Add On kortingscodes zijn onbeperkt geldig, tenzij dat anders wordt vermeld. Je kan elke code één keer gebruiken. Als de kortingscode een minimale bestelwaarde heeft, zullen we dat duidelijk vermelden.

Als je een artikel met korting retourneert, kunnen we de korting die je initieel ontving helaas niet opnieuw toepassen op een nieuwe bestelling. Dat geldt voor eenmalige kortingscodes zoals de Welkomstkorting, de tijdelijke actiecodes, en andere (persoonlijke) kortingscodes. Het is niet mogelijk om een kortingscode toe te passen nadat je bestelling al geplaatst is. Zorg er dus voor dat je de code invoert vóór je afrekent.

Welkomstkorting
Onze welkomstkorting geeft je een leuk voordeel op je eerste bestelling in onze webshop. Om de welkomstkorting te krijgen, moet je je registeren voor onze mailinglist via de pop-upmelding.

Promotionele korting
Onze promotionele kortingscodes vind je geregeld op onze sociale media, op de website of in onze nieuwsbrief. De voorwaarden voor die codes verschillen per actie en zijn alleen geldig op bestellingen die binnen de actieperiode worden geplaatst (de einddatum wordt telkens vermeld). De codes zijn niet toepasbaar op bestellingen die voor of na de actieperiode zijn gedaan.

Je kan op verschillende manieren betalen: Bancontact, Ideal, Paypal, Visa, MasterCard, American Express, overschrijving, KBC/CBC-betaalknop en Belfius Pay Button.

Je betaling wordt op een beveiligde manier verwerkt.

Dat kan! Hou er wel rekening mee dat je bestelling pas verstuurd wordt nadat wij jouw betaling ontvangen hebben. Dat kan enkele werkdagen in beslag nemen. Als je je bestelling sneller wilt, dan kies je best een andere betaaloptie.

myBedMaker

Neen, de myBedmaker is in 1 kleurcombinatie (zwart & wit) beschikbaar

Elke verpakking bevat een beknopte handleiding en een QR-code met een link naar de bijhorende video.

Wil je meteen de video bekijken? Dan vind je die op de pagina met alle installatievideo’s.

De myBedMaker kan gewoon blijven zitten onder de matras wanneer je hem niet gebruikt. Dankzij het in- en uitschuifsysteem wordt de myBedMaker onzichtbaar* wanneer hij volledig ingeklapt is!

*bij matrasdikte vanaf 18cm 

Voor optimaal gebruik is een matrasdikte tot 23 cm ideaal, echter de MyBedMaker kan tot maximaal 35 cm bereiken.

myBlanket Summer

Nee, de myBlanket is specifiek een regendeken voor de benen en beschermt dus alleen het onderste deel van je lichaam. Zie het als een regenjas voor je benen.

Om je bovenlichaam te beschermen, draag je dus best nog je eigen jas.

✅ Ja. De zomerversie heeft een lichte katoenvoering (vergelijkbaar met kwaliteitsvolle hemdenstof), maar onze winterversie heeft een warme fleecevoering.

✅ Verkrijgbaar in 3 verschillende maten: S-M, L-XL en Kids (6-12 jaar oud).

Je vindt alle varianten terug in onze winkel :)

✅ Ja! Bevestig de tas aan je handmatige of elektrische rolstoel of je scootmobiel met behulp van de riem:

1️⃣ Open de gesp
2️⃣ Plaats de tas onder de zitting of aan de achterkant van de rolstoel
3️⃣ Pas de lengte van de riem aan en sluit de gesp.

✅ Ja! myBlanket is machinewasbaar op 30°C.

✅ Geen speciale behandeling nodig. myBlanket blijft 100% waterdicht, ook na het wassen.

✅ Droogt heel snel

✅ Ja! De draagtas is iets ruimer ontworpen, zodat je je telefoon 📱, sleutels 🔑, portemonnee 👛 en meer kunt opbergen terwijl je onderweg bent.

✅ Ja, het onderste deel sluit rondom je benen (voor- en achterkant)

✅ Zorgt voor een nauwsluitende pasvorm met behulp van de verstelbare elastische koordjes

✅ Je benen zijn volledig beschermd tegen de koude en de regen

Die verschillen per maat: S-M, L-XL en Kids. Je kan ze ook op de myBlanket productpagina terugvinden 😃 Scroll even door naar de laatste foto, daarop staan de afmetingen duidelijk vermeld. Zo ben je zeker dat je de juiste maat bestelt!

Toch nog een vraag? Stuur ons dan gerust een berichtje.

myBlanket Winter

Nee, de myBlanket is specifiek een regendeken voor de benen en beschermt dus alleen het onderste deel van je lichaam. Zie het als een regenjas voor je benen.

Om je bovenlichaam te beschermen, draag je dus best nog je eigen jas.

✅ Ja. De winterversie bevat een fleecevoering en de zomerversie heeft een lichte katoenvoering (vergelijkbaar met kwaliteitsvolle hemdenstof).

✅ Verkrijgbaar in 3 verschillende maten: S-M, L-XL en Kids (6-12 jaar oud).

Je vindt alle varianten terug in onze winkel :)

✅ Ja! Bevestig de tas aan je handmatige of elektrische rolstoel of je scootmobiel met behulp van de riem:

1️⃣ Open de gesp
2️⃣ Plaats de tas onder de zitting of aan de achterkant van de rolstoel
3️⃣ Pas de lengte van de riem aan en sluit de gesp.

✅ Ja! myBlanket is machinewasbaar op 30°C.

✅ Geen speciale behandeling nodig. myBlanket blijft 100% waterdicht, ook na het wassen.

✅ Droogt heel snel

✅ Ja! De draagtas is iets ruimer ontworpen, zodat je je telefoon 📱, sleutels 🔑, portemonnee 👛 en meer kunt opbergen terwijl je onderweg bent.

✅ Ja, het onderste deel sluit rondom je benen (voor- en achterkant)

✅ Zorgt voor een nauwsluitende pasvorm met behulp van de verstelbare elastische koordjes

✅ Je benen zijn volledig beschermd tegen de koude en de regen

Die verschillen per maat: S-M, L-XL en Kids. Je kan ze ook op de myBlanket productpagina terugvinden 😃 Scroll even door naar de laatste foto, daarop staan de afmetingen duidelijk vermeld. Zo ben je zeker dat je de juiste maat bestelt!

Toch nog een vraag? Stuur ons dan gerust een berichtje.

myCover

Elke verpakking bevat een beknopte handleiding en een QR-code met een link naar de bijhorende video.

Wil je meteen de video bekijken? Dan vind je die op de pagina met alle installatievideo’s.

myGelbow

Nee hoor! 🤩 Je kan de myGelbow opnieuw schoonmaken en hergebruiken.

Hieronder wat tips om een optimale kleefkracht te garanderen:

  • Haal de gelpatch van de kruk en ontvet de steun (de plaats waar je de gelpatch hangt) volledig met een ontvettend middel. Zorg ervoor dat de steun volledig droog is vooraleer je de gelpatch opnieuw bevestigt 🙌
  • Zijn er stofjes of vuiltjes op de gelpatch? Dan kan je die eenvoudig schoonmaken onder stromend water. Wrijf met je vingers alle vuiltjes van de gelpatch, en laat de gelpatch vervolgens drogen aan de lucht tot hij volledig droog is. Daarna kleeft hij weer als nieuw en kan je hem op de kruk bevestigen. 👌

Elke verpakking bevat een beknopte handleiding en een QR-code met een link naar de bijhorende video.

Wil je meteen de video bekijken? Dan vind je die op de pagina met alle installatievideo’s.

myRollerSleeve

De myRollerSleeve is flexibel en past op élk type rollatorhandvat, ook anatomische en brede handvaten. We hebben het op meer dan 20 verschillende soorten handvaten getest. De myRollerSleeve zal dus zeker op jouw handvat passen.

 

✅ Ja hoor! Je kan de myRollerSleeve gemakkelijk schoonmaken met water 💦 en zeep 🧴.

✅ Je kan de myRollerSleeve ook in de wasmachine of de vaatwas reinigen (op 30°C). MAAR vergeet niet om EERST de magneet 🧲 te verwijderen❗️

✅ Ja hoor! Rol gewoon de myRollerSleeve van het handvat.

✅ De gelpatch is zelfklevend en maakt geen gebruik van lijm. Hij laat dus ook geen kleverige resten achter 👍

👍 Nee! Je brengt de myRollerSleeve gewoon aan over de bestaande handgreep, het is een flexibele handvathoes! 😁👌

Elke verpakking bevat een beknopte handleiding en een QR-code met een link naar de bijhorende video.

Wil je meteen de video bekijken? Dan vind je die op de pagina met alle installatievideo’s.

mySleeve

✅ Jazeker! Handpijn en blaren hebben geen schijn van kans met mySleeve.

Uit bevragingen blijkt:

  • kruk met mySleeve = comfortscore 8.5/10.
  • kruk zonder mySleeve = comfortscore 2.5/10

Dit is wat Govert daarover te zeggen heeft:

“Ik had echt alles al geprobeerd, van sporttape, tot kinetische tape op mijn handen, tot crossfit-handschoenen. Niets hielp tegen blaren, maar de mySleeves deden dat wel!”

Ja hoor! Je kan de mySleeve van de handgreep rollen en de zelfklevende gelpatch verwijder je zonder lijmresten. 😁

Het makkelijkste is om gewoon onze montagevideo te volgen 😉

Trek/masseer de mySleeve voorzichtig naar achter, herhaal de handeling
meerdere malen tot hij op zijn plaats zit en overal strak aanspant

Of begin opnieuw. Voor een vlotte montage, rol de mySleeve eerst terug op tot een rolletje

Controleer eerst of je de gelpatch onder de mySleeve hebt aangebracht. De gelpatch houdt namelijk de mySleeve op zijn plaats.

Kleeft de gelpatch niet meer? Spoel hem af onder water en laat hem drogen aan de lucht (of met de haardroger). Dep hem niet af! Wanneer de gelpatch volledig droog is, kleeft hij terug als nieuw!

Verwijder de mySleeve van je kruk en rol hem weer op. Kleef een papiertje of kartonnetje boven het gat in je kruk. Monteer de mySleeve opnieuw.

Geen paniek! Je kan de magneet er weer insteken. Rol de mySleeve weer op tot een rolletje. Neem de magneet en steek ze in de magneetkamer (rond gaatje in de mySleeve).

Geen stress, dat kan je eenvoudig oplossen!

Haal 1 van de 2 mySleeves weer van je kruk. Rol hem op tot een rolletje. Haal de magneet uit de magneetkamer (rond gaatje in de mySleeve). Draai de magneet om en steek ze terug in de magneetkamer. Daarna kan je de mySleeve terug monteren en zullen de magneten elkaar wel aantrekken.

Jammer genoeg niet, de handvaten van kinderkrukken zijn smaller dan die van krukken voor volwassenen. Daardoor is de mySleeve niet geschikt op om dit soort krukken te gebruiken.

In veel gevallen zal de mySleeve over het handvat passen, maar door de verhoogde spanning op het materiaal kan de mySleeve vroegtijdige slijtage vertonen of sneller beschadigen wanneer de krukken omvallen.

Daardoor raden wij het gebruik van de mySleeve op anatomische handvaten af.

Ja, de mySleeve is te verkrijgen in 4 kleuren: Subtle Black (zwart), Trendy Turquoise (turquoise), Cheerful Yellow (geel) en Powerful Orange (oranje).

Elke verpakking bevat een beknopte handleiding en een QR-code met een link naar de bijhorende video.

Wil je meteen de video bekijken? Dan vind je die op de pagina met alle installatievideo’s.

myVeloGrips

Elke verpakking bevat een beknopte handleiding en een QR-code met een link naar de bijhorende video.

Wil je meteen de video bekijken? Dan vind je die op de pagina met alle installatievideo’s.

De verzendkosten zijn afhankelijk van het land waarin je woont. Je kan de verzendkosten makkelijk laten berekenen in het winkelmandje. Leg een product in je mandje, ga naar de afrekenpagina en geef je adres in. De verzendkosten worden automatisch voor je berekend.

Woon je in België en bestel je voor minstens 25 euro? Dan verzenden wij je bestelling gratis.

Oei! Geen stress. Stuur ons zo snel mogelijk het juiste adres door via info@myaddon.be, dan proberen wij je pakje nog te onderscheppen 😉

Van zodra je betaling ontvangen is, gaan wij aan de slag. Bij betaling met de kaart of via mobiele app is dat meteen. Bij betaling via overschrijving gaan wij pas over tot verzending nadat we jouw betaling ontvangen hebben.

We doen onze best om jouw pakje binnen 2 werkdagen te versturen. De uiteindelijke bezorging hangt af van de verzendpartner (bpost of PostNL).

Mocht de voorbereiding en verzending van je pakje om de één of andere reden vertraging oplopen, zullen we je daar via e-mail van op de hoogte brengen.

#