Actievoorwaarden
GEEN administratie, GEEN extra werk,
WEL extra verkoop!
VOORWAARDEN
- U heeft de MySleeve in stock en biedt deze aan in uw winkelpunt
- Indien u (nog) niet over onze prijslijst beschikt, kan u die steeds aanvragen via sales@myaddon.be
- Uw klant koopt de MySleeve bij u in de shop en houdt zijn/haar kassaticket bij
- Indien uw klant binnen de 10 dagen na aankoop niet overtuigd is mag hij/zij ons het product terugsturen en betalen wij het aankoopbedrag integraal terug, rechtstreeks aan de eindklant.
- Er is geen extra administratie van uw kant nodig! Wij regelen rechtstreeks de volledige retour en terugbetaling.
COMMUNICATIE & PROMOPAKKET
In uw promopakket ontvangt u meerdere materialen. De communicatie omtrent deze actie verloopt op 4 manieren.
- U ontvangt stickers om op de verpakking te kleven
- U ontvangt een pancarte om uit te hangen in de shop
- U ontvangt flyers om mee te geven met de klanten die wensen gebruik te maken van deze actie en een MySleeve aankopen
- U ontvangt ons materiaal ook digitaal om te delen op de schermen in uw shop, via uw sociale netwerken en/of op uw website
Vraag uw promopakket aan via : sales@myaddon.be
WAT MOET UW KLANT DOEN VOOR RETOUR?
Een email sturen naar retour@myaddon.be met vermelding van
- Naam
- Bankrekeningnummer waarop wij het bedrag mogen terugstorten
- Datum van aankoop
- Feedback over het product: waarom voldoet het niet aan de verwachtingen?
+ een foto van het kassaticket bijvoegen als bewijs
Wij bevestigen de ontvangst van de mail aan de klant waarna de MySleeve mag verzonden worden naar
Hangar K t.a.v. My Add On
Nelson Mandelaplein 2A
8500 Kortrijk
Eenmaal wij de verzending ontvangen hebben, storten wij het aankoopbedrag integraal terug op het aan ons bezorgde rekeningnummer.
Actie geldig tot 31/12/2021
Vriendelijke groeten,
Team My Add On