Contact

Contacteer ons

Report a problem

My Add On is always on the lookout for everyday problems our users are confronted with.
Let us know your problem and who knows, maybe we will find a solution!

Become a test person

My Add On is looking for users who want to test our products to share their feedback.
Do you have any questions? Feel free to ask them!

Addresses

Postal address:

Leo de Béthunelaan 44, bus 1

9300 Aalst, België

 

Office:

Hangar K
Nelson Mandelaplein 2A
8500 Kortrijk, België

 

Find a shop in your area?

Become a partner

Contact us

Marie Van den Broeck

Manager

[email protected]

+32479/ 74 43 24

FAQ

Verkoopsvoorwaarden

Empty section. Edit page to add content here.
Bestelling

Hoeveel kost de MySleeve?
Een set MySleeves kost €35,00 (incl.BTW)*

(*Voor zending naar het buitenland kunnen er verzendingskosten bij komen. Zendingen naar België zijn gratis).

In welke kleuren is de MySleeve verkrijgbaar?

De MySleeve is verkrijgbaar in Vrolijk Geel, Gedurfd Roze, Subtiel Zwart en Hip Turquoise.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wens je een ander kleur of aantal? Gelieve dan zo snel mogelijk contact op te nemen, telefonisch of via mail. Als je pakketje nog bij ons ligt, kunnen we de wijziging nog doorvoeren. Eens bij de transportfirma, kan je je bestelling niet meer wijzigen.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Heb je voor een overschrijving gekozen en nog niet betaald, is dit geen probleem. Is je bestelling echter al betaald, gelieve dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, telefonisch of via mail.


Wat kan ik doen als ik een product per ongeluk meerdere keren besteld heb?

Gelieve dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, telefonisch of via mail op onze website.

Zijn alle prijzen inclusief of exclusief btw?

Alle prijzen op onze website zijn inclusief btw.

Kan ik alles terugvinden op de webshop of zijn er nog meer producten verkrijgbaar?
Voorlopig verkopen we enkel de MySleeve. Binnenkort komen er ook producten voor rolstoelen en rollators bij. Deze producten kan je dan terugvinden via de pagina “Producten” op onze website.

 

In welke fysieke winkels kan ik de producten kopen?
Al onze fysieke winkels vind je op de pagina “Winkels”. Bovenaan staat de mogelijkheid om te bestellen via onze webshop, en daaronder kan je de winkels in je buurt vinden door je stad in te geven.

Retourneren en service

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is?
Als je product beschadigd is, kan je een mailtje sturen naar [email protected] en dan zoeken wij een gepaste oplossing. Als je een foto van je beschadigd product in bijlage steekt, kunnen we je nog sneller verder helpen.

 

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Producten die aanmerking komen om geretourneerd te worden:

Wij bieden 14 dagen retourrecht aan op alle producten. Dat wil zeggen dat je binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van de aankoop je je kan bedenken.

Wij accepteren enkel retours van aangekochte goederen die ongebruikt zijn en geen slijtage vertonen. Hoe er rekening mee dat de klant verantwoordelijk is voor de kost van het retourneren. Geretourneerde items blijven de verantwoordelijkheid van de klant tot de ontvangst door My Add On. Wij zullen het volledige bedrag van het product/de producten overmaken binnen de 14 werkdagen na ontvangst.

Als je een product wenst te retourneren kan je ons contacteren op [email protected] met het herroepingsformulier. Retours zonder voorafgaande communicatie worden niet aanvaard.

 

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Onderaan elke nieuwsbrief staat een link waarmee je je kan uitschrijven. Lukt dit niet, gelieve dan een mailtje te sturen naar [email protected]

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?
Je gegevens worden gebruikt voor de uitvoering van de afgesloten overeenkomst en/of het verwerken van de bestelling. Je gegevens worden niet doorgegeven/doorverkocht aan andere organisaties.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Je kan kiezen voor bankoverschrijving, kredietkaart (Mastercard, American Express, Visa), bancontact, iDeal.

Let op: wanneer je kiest voor de overschrijving, wordt je product pas verzonden als we je betaling ontvangen.


Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Voor leveringen in België is verzending gratis.

Voor leveringen in Europa worden de prijzen vermeld.

Verzending en levering

Wat is de levertijd?

Wij werken samen met Bpost en Bpost streeft ernaar de binnenlandse pakketten de volgende werkdag af te leveren. Echter is dit geen garantie. Voor de buurlanden hanteren zij een levertermijn van 2 tot 4 dagen.


Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Voor leveringen in België is verzending gratis.

Voor leveringen in Europa worden de prijzen vermeld in het winkelmandje, na het invullen van je adres (en dus ook landzone).


Hoe weet ik of mijn bestelling verzonden is?
Je ontvangt een bevestigingsmail op het e-mailadres dat je hebt ingevuld. Niks ontvangen? Controleer zeker je spamfolder.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Voorlopig nog niet, maar we kijken het na hoe we dit kunnen doen zonder extra kosten te moeten aanrekenen.


Wat moet ik doen als mijn bestelling niet aankomt?
Het kan dat er een lichte vertraging is op de levertermijn dus maak je zeker niet te snel zorgen. Duurt het nu wel écht lang eer het aankomt, dan mag je steeds een mailtje sturen [email protected] zodat we dit voor jou kunnen bekijken.

Ik heb een verkeerd adres voor de levering opgegeven.
Gelieve dan zo snel mogelijk contact met ons op te nemen, telefonisch of via de chat op onze website.

Worden producten buiten Europa geleverd?
Voorlopig nog niet.

Producten

Welke producten hebben jullie voor krukken?
De MySleeve.
Welke producten hebben jullie voor rolstoelen?
Momenteel keihard aan het werken aan rolstoel-add-ons!

Welke producten hebben jullie voor rollators?
Momenteel keihard aan het werken aan een rollator-add-on!
Past de MySleeve op elke soort kruk?
De MySleeve past op zo goed als alle standaard modellen van krukken (blijkt op uitgebreide testen). Wel kunnen we een geschikte werking enkel garanderen op 3 specifieke kruktypes waarop de keuringtesten werden uitgevoerd: Invacare Advantik* P2804, Herdegen Evolution, Thuasne Homecare Elbow Crutch Comfort.

Hoe kan ik de MySleeve monteren?
De instructies voor het monteren van de MySleeve vind je terug in de handleiding of in de montagevideo. Deze video vind je terug via onderstaande link:
www.myaddon.be/nl/MySleeve/montage.
Voor hulp bij het monteren van de MySleeve kan je ook terecht bij jouw verkooppunt.

Wie kan mij helpen om de MySleeve te monteren?
Voor het monteren van de MySleeve kan je terecht bij een verkooppunt in jouw buurt.

Hoe kan ik de MySleeve demonteren?
De instructies voor het demonteren van de MySleeve vind je terug in de demontagevideo. Deze video vind je terug via onderstaande link:
www.vimeo.com/myaddon.

 

Mijn MySleeve is gescheurd.
Geen probleem, als je de scheur zelf niet opentrekt, zal ze normaal niet verder scheuren. Je kan ze gebruiken zolang de MySleeve niet begint te schuiven of verder te scheuren. Indien dat wel het geval is, raden we aan de MySleeves te vervangen door een nieuw paar.

 


Mijn MySleeves hangen  vol met stof

Geen probleem, blaas er eens kort en krachtig op en het stof is zo weg!


Hoe onderhoud en reinig ik de MySleeve?
De sleeve is volledig afwasbaar, zowel met handzeep als met water, maar ook in de afwasmachine (neem de magneet er zeker uit vooraleer hem in de afwasmachine te steken!). Het materiaal is zeer makkelijk in onderhoud!

Waarom is de MySleeve niet geschikt voor mensen met een pacemaker?
Magneten kunnen de werking van een pacemaker in zeer uitzonderlijke gevallen beïnvloeden. Gebruik daarom geen MySleeves in de buurt van personen met een pacemaker.

Frustraties of oplossingen melden

Ik wil frustraties uit mijn dagdagelijks leven melden.
Super! Bedankt voor je bijdrage! Je kan deze kwijt via de knop “Meld je frustratie” op www.myaddon.be/contact
Ik wil ideeën voor een nieuw product geven.
Super! Bedankt voor je bijdrage! Je kan deze kwijt via de knop “Meld je frustratie” op www.myaddon.be/contact. Je kan de uitleg doen aan de hand van een contextschets en foto’s.
Ik wil suggesties voor het verbeteren van een bestaand product geven
Prima, we staan open om onze producten naar de toekomst toe te kunnen verbeteren! Fijn dat je ons hierbij wil helpen! Je lag de feedback naar [email protected] sturen. We volgen het van daar verder op.


Ik wil producten testen, nog voor ze op de markt zijn.
Prima, we verwelkomen graag nieuwe testpersonen, hetzij voor krukken, rolstoelen, rollators, wandelstokken of een combinatie ervan! Je kan je gegevens doorgeven via de knop “Word testpersoon” op www.myaddon.be/contact. Van zodra we testpersonen nodig hebben om onze nieuwste producten te testen, contacteren we jou!